مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-28سياسي

همه دستگاه ها در مبارزه با مفاسد اقتصادی همکاری کنند


رییس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه همه سازمان ها و ادارات باید در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی همکاری کنند، گفت: اگر مسئولین به صورتی که وظیفه شرعی است عمل کنند مردم هم با ما همراهی می کنند زیرا در هر عرصه ای که نیاز به همراهی مردم بوده کوتاهی نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری ظهر امروز در دیدار مدیران استان قم با آیت الله سعیدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه وضعیت قم به شکلی است که اگر در اینجا مشکلات زیاد شود به پای دین نوشته می شود، تصریح کرد: مقابله با شیوع ویروس کرونا در قم باید از شهرهای دیگر زودتر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه رسیدگی به مشکلات اقتصادی رها شده و هر فردی در هر عرصه ای مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کند و هیچ برخوردی با او نمی شود، افزود: پیشنهاد ما این است که برنامه ویژه اقتصادی را داشته باشیم و برخورد و جدیت در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی و گرانی ها انجام شود تا قدری از مشکلات مردم کم شود.

رییس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه همه سازمان ها و ادارات باید در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی همکاری کنند، ادامه داد: همه ما مسئولان حرف می زنیم ولی در مقام عمل آن جوری که از ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها در مبارزه با مفاسد اقتصادی همکاری کنند

همه دستگاه ها در مبارزه با مفاسد اقتصادی همکاری کنند