مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 15:352020-10-28سياسي

افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی کرمان


دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان کرمان با رویکرد پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار به همت جهاددانشگاهی استان کرمان و با حمایت اداره تعاون، - ایسنا/کرمان دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان کرمان با رویکرد پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار به همت جهاددانشگاهی استان کرمان و با حمایت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان در جهاددانشگاهی استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده سرپرست جهاددانشگاهی در این مراسم بیان کرد: طرح مشاغل خانگی در سال 1389 توسط مجلس شورای اسلامی تصویب گردید ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی که از سیاست های اشتغال زایی در کشور است این برنامه هر ساله از طریق و صدور مجوزها و حمایت های مالی و قانونی تداوم یافته است.

سرپرست جهاددانشگاهی استان کرمان اظهار کرد: بعد از آسیب شناسی طرح های قبلی و انجام مطالعات داخلی و خارجی در سال 1396 طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تصویب شد.

به منظور اجرا و پیاده سازی این طرح، جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، تسهیلگر مکلف به شناسایی و توانمندی اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار با بهره مندی از شبکه های افقی و عمودی گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی کرمان

افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی کرمان