مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:202020-10-28فرهنگي

نیما رییسی: بازی در رادیو مثل دوبله برایم لذت بخش است


نیما رییسی که این روزها به عنوان بازیگر رادیویی حضور فعالی در رادیو نمایش دارد، بازیگری در رادیو را لذت بخش و تأثیرگذار توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، رییسی ضمن اعلام این مطلب افزود: اگر بخواهم بین سه ضلع مثلث بازیگری در تئاتر، رادیو و تصویر، یکی را انتخاب کنم، باید بگویم که بازی در رادیو با وجود نمایشنامه های قوی برایم لذت بخش تر است.

او تأکید کرد: نه تصویر می تواند تا این حد مرا اقناع کند و نه حتی تئاتر برای اینکه میزان دخالت مسائل دیگر در فضای رادیو کمتر است و وابسته به دکوپاژ، گریم، لباس، نور و تدوین نیست و تو زودتر به نتیجه می رسی و احساس می کنی بدون آن بازدارنده ها و اضافه کاری هایی که گریم، لباس، نور، صحنه و سایر عوامل ایجاد می کنند، این تو هستی که به عنوان بازیگر، اصل مطلب که همان داستان است را روایت می کنی و معتقدم همین روایت داستان از هرچیزی جذاب تر است؛ البته که در تصویر هم دکوپاژ خوب، نور خوب، گریم خوب و بسیاری مسائل دیگر داستان را جذاب می کند ولی خوب ما از آن بهرمنده نیستیم.

رییسی یادآور شد: در کار تصویری خیلی کم برایم پیش آمده که گریم و لباس بتواند کمکم کند و بسیار پیش آمده مجبور شوم آن را بپذیرم، اغلب تصویر و تدوین بد رنجم داده چون بازی تو را خراب می کند برای اینکه انتخاب پلان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیما رییسی: بازی در رادیو مثل دوبله برایم لذت بخش است

نیما رییسی: بازی در رادیو مثل دوبله برایم لذت بخش است