مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-29سياسي

سرکیسه مردم با درمان های بی اثر کرونایی/سوءاستفاده از طب سنتی


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، گفت: همان کسانی که می گفتند کرونا دروغ است و وجود خارجی ندارد، الان تبدیل به درمانگر یکتای کرونا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کیانوش جهانپور، گفت: در مستند سازی در حوزه سلامت، کمبودهایی داریم و تاریخ و فراز و فرودهای طب در ایران و توانمندی های مردم بخوبی روایت نشده است، امروز هم در ثبت و گزارش اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت و انتقال آن به آیندگان و سایر ملل این نقصان مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: ساختار قدرتمند شبکه بهداشتی و درمانی ایران در خاورمیانه بی نظیر است و برای ساخت مستند و ثبت در تاریخ از موضوعات مختلف از جمله نظام شبکه بهداشتی و درمانی، تاریخ نظام سلامت و تاریخ پزشکی و همه گیری ها در ایران نیازمند مشارکت بیشتر جامعه فرهنگی، هنری و مورخان و راویان توانا هستیم.

جهانپور یادآور شد: خیلی از کارهای خبری که انجام می دهیم مربوط به روز یا دوره خاصی است اما ثبت تاریخی و روایت مکتوب و تصویری از خدمات نظام سلامت در دوران مختلف، ماندگار می شود.

ریشه آنچه طب یونانی نامیده می شود، طب ایرانی است که یه یونان رفت و توسعه یافت و بعدها به سرزمین های اسلامی وارد شد و دوباره در ایران توسط افرادی مانند بوعلی سینا، رازی و جرجانی به توسعه داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکیسه مردم با درمان های بی اثر کرونایی/سوءاستفاده از طب سنتی

سرکیسه مردم با درمان های بی اثر کرونایی/سوءاستفاده از طب سنتی