مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:202020-10-29اقتصادي

افزایش تعداد فروشندگان در بازار خودرو


هر تصمیمی که در شرایط کنونی بازار خودرو از سوی وزارت صمت اتخاذ شود به طور قطع به نفع بازار و مصرف کننده واقعی خواهد بود.

- جی پلاس ، رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، در گفت و گویی با اعلام این مطلب از ادامه ریزش قیمت خودرو و رکود شدید در بازار معاملات خبر داد و گفت: با آغاز ریزش در بازار ارز و افت قیمت خودرو در بازار، فروشندگان در بازار خودرو به صف شدند این در حالی است که به دلیل نبود خریدار معاملات در بازار خودرو به صفر رسیده است.

پرشین خودرو نوشت؛ سعید موتمنی اظهار داشت: بر اساس آخرین بررسی ها از بازار خودرو، از روز گذشته روند ریزش قیمت خودرو در بازار بیش از روزهای قبل بود به طوری که پیش بینی می شود قیمت پراید با افت چند روز اخیر به کانال 100 میلیون وارد شود.

به گفته وی در صورت ادامه روند نزولی نرخ دلار، در روزهای آتی شاهد افت بیشتر قیمت خودرو خواهیم بود.

ریزش قیمت خودرو میزان معاملات را به صفر رساند وی در همین حال به ارتباط تنگاتنگ قیمت خودرو با نوسانات بازار ارز اشاره و تصریح کرد: رشد عجیب نرخ دلار و قفل شدن بازار خودرو در یکی دو گذشته نشان داد که تحولات بازار ارز تا چه میزان بر بازار خودرو تاثیر گذار است به طوری که با قیمت های فعلی نیز هیچ خریداری برای خودرو وجود ندارد و تعداد معاملات در بازار به نقطه صف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد فروشندگان در بازار خودرو

افزایش تعداد فروشندگان در بازار خودرو