مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-29اقتصادي

مقایسه خودروی هیوندای وراکروز با میتسوبیشی اوتلندر+ مشخصات فنی


مشخصات فنی خودرو هیوندای وراکروز و میتسوبیشی اوتلندر در این گزارش آمده است تا به کمک آن ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

- ، یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار، هیوندای وراکروز با میتسوبیشی اوتلندر است.

تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به شمار می آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل های گوناگون در سگمنت های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد.

امکانات رفاهی فراوان، طراحی های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر هایی است که ممکن است علاقه مندان را دچار تردید کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ در این گزارش به بررسی و مقایسه هیوندای وراکروز و میتسوبیشی اوتلندر ، این دو کراس اوور خانوادگی خوش نام پرداخته ایم از یک طرف هیوندای وراکروز (Hyundai Veracruz) را داریم که در زمان خود به دلایلی هم چون پیشرانه قدرت مند، امکانات رفاهی کامل و سواری نرم، آمار فروش بسیار خوبی را ثبت کرد.

در طرف دیگر نیز میتسوبیشی اوتلندر (Mitsubishi Outlander) قرار دارد که به لطف طراحی جذاب، کیفیت بالای ساخت و برند خوش نام ژاپنی خود، طرفداران پرشماری دارد.

لطفا با مقایسه هیوندای وراکروز و میتسوبیشی اوتلندر با ما همراه باشید تا در نهایت ببینیم هریک از این دو بلندقامت پرطرف دار برای چه سلایق و معیارهایی مناسب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه خودروی هیوندای وراکروز با میتسوبیشی اوتلندر+ مشخصات فنی

مقایسه خودروی هیوندای وراکروز با میتسوبیشی اوتلندر+ مشخصات فنی