مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-29سياسي

کرمانشاه نماد وحدت شعیه و اهل سنت در کشور است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت: در کشور کرمانشاه به عنوان نماد وحدت شیعه و اهل تسنن شناخته شده است.

- حجت الاسلام حجت الله فاضلی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس و امام خمینی (ره) در قالب عکس نوشته، کلیپ، ارسال پیامک، اطلاع رسانی عناوین هفته وحدت و برگزاری مسابقه پیامکی از دیگر اقدامات مجموعه نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در هفته وحدت است.

فاضلی با بیان اهمیت وحدت به عنوان یکی از ارکان شعائر اسلامی و ضرورت زنده نگه داشتن این شعائر، گفت: اگر وحدت در جهان اسلام حاکم باشد، دنیای غرب با وجود تمام امکانات رسانه ای جرأت نمی کند به قرآن کریم و پیامبر اسلام (ص) توهین کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه با اشاره به اهداف برگزاری هفته وحدت در کشور، عنوان کرد: حفظ و تحکیم وحدت اسلامی در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و استان کرمانشاه به واسطه زحمات آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و مرحومان ماموستا غفوری و محمد محمدی به عنوان نماد وحدت در کشور شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه نماد وحدت شعیه و اهل سنت در کشور است

کرمانشاه نماد وحدت شعیه و اهل سنت در کشور است