مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-29اقتصادي

مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گلستان افتتاح شد


با حضور استاندار و مدیران ارشد اقتصادی گلستان، مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری گلستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان راجع به این مرکز اظهار کرد: مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان گلستان، محلی برای تسریع در روند سرمایه گذاری و حل مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان استان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: این مرکز و کارشناسان مجرب و متعهد مستقر در آن به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به واحدهای تولیدی استان و سرمایه گذاران هستند.

وی ادامه داد: مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در همه زمینه ها، به ویژه مباحث اعتباری، سرمایه گذاری، پیگیری امور اجرایی، تصویب موارد ضروری برای رفع موانع و پیگیری مصوبات، فعالیت می کند.

به گفته طلوعیان این مرکز در واقع، مکمل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوده و هدف آن، سرعت بخشیدن به فعالیت ها در همه زمینه های یاد شده با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه های عضو و غیر عضو و اقدامات لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گلستان افتتاح شد

مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گلستان افتتاح شد