مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:402020-10-29اقتصادي

مصرف آب شرب تهرانی ها به 1.2 میلیارد متر مکعب رسیده است


معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: متوسط مصرف روزانه آب شرب شهروندان تهرانی حدود یک میلیارد متر مکعب است که در زمان حاضر به دلیل رعایت بهداشت بیشتر گاهی به 1.

- معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: متوسط مصرف روزانه آب شرب شهروندان تهرانی حدود یک میلیارد متر مکعب است که در زمان حاضر به دلیل رعایت بهداشت بیشتر گاهی به 1.

2 میلیارد نیز رسیده که این میزان هم تامین شده و مشکلی از نظر تامین آب در شهر تهران نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم تقی زاده خامسی امروز در بیست و ششمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و در مراسم افتتاح دو پروژه صنعت آب استان تهران با اعتبار 975 میلیارد تومان که با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور انجام شد، اظهار داشت: از این میزان حدود 75 درصد از پنج سد امیرکبیر، لتیان، لار، طالقان و ماملو و شش تصفیه خانه که با تصفیه خانه امروز به عدد هفت می رسد و همچنین 9000 کیلومتر شبکه زیرزمینی آبرسانی تامین می شود.

وی با بیان این که 25 درصد از این مجموع از محل سد کرج تخصیص داده شده است، اظهار کرد: تخصیص آب سد کرج برای شهر تهران حدود 320 میلیون متر مکعب است که در سال های ساخت سد تاکنون نتوانسته بیش از 260 میلیون مترمکعب آب را منتقل کند، چرا که تصفیه خانه 1و 2 تهران ظرفیت تصف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف آب شرب تهرانی ها به 1.2 میلیارد متر مکعب رسیده است

مصرف آب شرب تهرانی ها به 1.2 میلیارد متر مکعب رسیده است