مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-29اقتصادي

از افزایش کیفیت آب تهران تا روشن شدن جزیره قشم


امروز سه پروژه صنعت آب و برق در پایتخت و جزیره قشم افتتاح شد که به موجب آن کیفیت آب در غرب استان تهران افزایش خواهد یافت و جزیره قشم نیز به طور کامل روشن و به استان هرمزگان نیز برای روشنایی بیشتر کمک خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افتتاح تصفیه خانه ششم فاضلاب تهران هرچند که چندین سال منتظر چنین روزی مانده بود اما بالاخره به نتیجه رسید و از لیست طرحهای عقب مانده خارج شد.

آنطور که رضا اردکانیان، وزیر نیرو درباره این طرح گفته، عملیات تصفیه خانه ششم که از سال 1386 آغاز شد، قرار بود با فاینانس خارجی اجرا شود، اما این مسیر بعد از مدتی به نتیجه نرسید، دوباره برنامه ریزی ها تغییر کرد و به سمت منابع و بودجه عمومی رو آورد و کار شروع شد، اما طبیعتا آهنگ سریعی نداشت .

روحانی: تا 3 ماه آینده کیفیت آب آشامیدنی تهران بهتر می شود افزایش کیفیت آب تهران طی ماه های آینده وعده حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری در این مراسم بود.

او با بیان اینکه ظرف دو تا سه ماهه آینده حدود یک میلیون نفر از مردم تهران احساس خواهند کرد کیفیت آب آشامیدنی که در اختیار آنها قرار گرفته، بهتر شده است، اظهار کرد: این تصفیه خانه بعد از تصفیه خانه هفتم که سال گذشته افتتاح شد، جزو افتخارات دولت است که امروز به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش کیفیت آب تهران تا روشن شدن جزیره قشم

از افزایش کیفیت آب تهران تا روشن شدن جزیره قشم