مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-29سياسي

برگزاری نخستین لیگ مناظره دانشجویی در همدان


نخستین لیگ مناظره مسئله محور بسیج دانشجویی استان همدان با هدف پرورش افراد در راستای افزایش آگاهی، فن مناظره، فن بیان، فن تخاطب و اصول استدلال مستند و منطقی بر پایه علم برگزار شد.

- معاون مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی استان همدان در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با هدف برگزاری نخستین لیگ مناظرات دانشجویی در سطح استان اظهار کرد: هدف از برگزاری لیگ توانمندسازی و کمک به پیشرفت دانشجویان در فن مناظره، فن بیان، فن تخاطب و اصول ارائه مناظره بر پایه منطق و علم و مستندات است.

میثم رحیمی در رابطه با نحوه برگزاری لیگ مناظرات دانشجویی مطرح کرد: 16 تیم در دوره اول لیگ مناظرات ثبت نام کردند که 10 تیم متعلق به خواهران و شش تیم متعلق به برادران است.

وی افزود: از دانشگاه های مختلف و مطرح از جمله دانشگاه بوعلی سینا، علوم پزشکی، آزاد اسلامی، پیام نور، صنعتی و فرهنگیان در این لیگ شرکت کردند.

رحیمی در رابطه با مسئله محور بودن لیگ مناظرات بیان کرد: قصد داریم تا پایان سال پنج لیگ مناظره مسئله محور را برگزار کنیم که نخستین لیگ در رابطه با موضوعات مسئله محور اجتماعی و اقتصادی است که در حوزه های اجتماعی محدود به خانواده و معطوف به مسائل ازدواج دیرهنگام، طلاق، تشکیل خانواده، فرزندآوری و جمعیت و در مباحث اقتصادی با گستردگی بیشتری از جمله بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین لیگ مناظره دانشجویی در همدان

برگزاری نخستین لیگ مناظره دانشجویی در همدان