مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 21:202020-10-29فرهنگي

«دیرین دیرین» را به صداوسیما بدهیم نابود می شود


تهیه کننده انیمیشن «دیرین دیرین» که قرار است به زودی در قالب سریال از رسانه شبکه نمایش خانگی پخش شود، علت پخش نشدن این انیمیشن طنز را از تلویزیون، - تهیه کننده انیمیشن دیرین دیرین که قرار است به زودی در قالب سریال از رسانه شبکه نمایش خانگی پخش شود، علت پخش نشدن این انیمیشن طنز را از تلویزیون، محدودیت ها و شروط خاص سازمان صداوسیما عنوان می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیرین دیرین مدت هاست که در قالب آیتم های یک دقیقه ای از طریق شبکه های اجتماعی منتشر می شود و مخاطبان را با خود همراه کرده است.

اکنون سازندگان این انیمیشن کوتاه قصد دارند دیرین دیرین را به پلتفرم فیلیمو ببرند تا آن را با شعار احمقانه ترین سریال تاریخ ایران به مخاطب ارایه دهند.

محمد ابوالحسنی که به همراه عبدالحسین ابوالحسنی تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارد، درباره اینکه چرا برای انتشار انیمیشن طنزی که میان مخاطبان طرفدار هم دارد به تلویزیون فکر نکرده اند، به ایسنا گفت: ما با پخش دیرین دیرین از تلویزیون مشکلی نداریم، تلویزیون مشکل دارد.

سازمان صداوسیما می گوید اگر می خواهید دیرین دیرین از تلویزیون پخش شود باید بِرَندش را به ما بدهید و هر چه ما می گوییم بسازید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیرین دیرین» را به صداوسیما بدهیم نابود می شود

«دیرین دیرین» را به صداوسیما بدهیم نابود می شود