مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-30سياسي

جلوه باشکوه وحدت بین اقوام و مذاهب در کردستان مشهود است


سردار سیدصادق حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، اظهار کرد: ماه ربیع ماه سرور و شادی مسلمانان و یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: ماه ربیع الاول به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین مبین اسلام است.

وی اذعان داشت: نامگذاری روزهای دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول تحت عنوان هفته وحدت اقدامی مدبرانه و هوشمندانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود که در راستای نزدیک کردن هر چه بیشتر دیدگاه های پیروان تشیع و تسنن و با هدف اعتلای عزت و سربلندی بیشتر مسلمانان در جهان و خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام صورت گرفت.

سردار حسینی تصریح کرد: خدای بلندمرتبه را شاکریم که در استان کردستان جلوه باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام و مذاهب اسلامی به مدد اندیشه بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است.

وی گفت: مردم کردستان از شیعه و سنی، همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه باشکوه وحدت بین اقوام و مذاهب در کردستان مشهود است

جلوه باشکوه وحدت بین اقوام و مذاهب در کردستان مشهود است