مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-30سياسي

آمادگی ناجا برای همکاری گسترده با بهشت زهرا در دوران شیوع کرونا


ما هم به عنوان یک شهروند و هم فرمانده نیروی انتظامی از سازمان بهشت زهرا(س) و مدیریت موفق آن در کرونا حمایت می کنیم و آمادگی داریم با توجه به شرایط کنونی و بحران کرونا به صورت ویژه همکاری گسترده ای داشته باشیم تا خدمت .

- فرمانده نیروی انتظامی کشورگفت: ما هم به عنوان یک شهروند و هم فرمانده نیروی انتظامی از سازمان بهشت زهرا(س) و مدیریت موفق آن در کرونا حمایت می کنیم و آمادگی داریم با توجه به شرایط کنونی و بحران کرونا به صورت ویژه همکاری گسترده ای داشته باشیم تا خدمت رسانی بهتر به شهروندان صورت پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید خال - مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) - به همراه والدین شهید حاج اصغر پاشاپور از مدافعین حرم و همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با سرتیپ پاسدار حسین اشتری - فرمانده کل نیروی انتظامی کشور- دیدار و گفت و گو کردند.

اشتری در این دیدار گفت: انصافا کار در بهشت زهرا(س) کاری مقدس و ارزشمند و جزو کارهایی است که مستقیم با روح انسان در ارتباط است و از این رو در زمره کارهای سخت و طاقت فرسا قرار دارد البته به علت واجب کفایی بودن ثواب دنیوی و اخروی بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناجا برای همکاری گسترده با بهشت زهرا در دوران شیوع کرونا

آمادگی ناجا برای همکاری گسترده با بهشت زهرا در دوران شیوع کرونا