مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-30فرهنگي

ژاپن با فیلم تایید شده کن و تورنتو به اسکار می رود


فیلم «مادران حقیقی» ساخته نائومی کاواسه به عنوان نماینده ژاپن برای حضور در بخش بهترین فیلم بین المللی به آکادمی اسکار معرفی شد.

- فیلم مادران حقیقی ساخته نائومی کاواسه به عنوان نماینده ژاپن برای حضور در بخش بهترین فیلم بین المللی به آکادمی اسکار معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ژاپن فیلم مادران حقیقی ساخته نائومی کاواسه را برای رقابت در بخش بهترین فیلم بین المللی اسکار نود و سوم برگزید.

این فیلم که با اقتباس از رمان تسوجی مورا میوکی ساخته شده با تمرکز بر زوجی با بازی ناگاساکو هیومی و اویا آزاتا شکل گرفته که یک بچه را به فرزندی می پذیرند و سال ها بعد، با درخواست مادر بچه روبرو می شوند که می خواهد فرزندش را پس بگیرد.

این فیلم که امسال با لیبل فستیوال کن از آن استقبال شد در جشنواره تورنتو برای نخستین بار به نمایش درآمد و از 23 اکتبر در ژاپن روی پرده سینماها رفت.

آخرین بار که فیلمی از ژاپن به عنوان فینالیست در بخش فیلم بین المللی اسکار انتخاب شد دله دزدها ساخته کورییدا هیروکازو در سال 2019 بود.

تاکنون تنها فیلم عزیمت ها ساخته تاکیتا یوجیرو در سال 2009 برنده اسکار شده است.

گرچه کاواسه به طور مرتب در جشنواره کن حضور دارد و کارش را سال 1997 با دریافت دوربین طلا برای سوزاکو شروع کرده اما معمولاً خیلی مورد علاقه منتقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن با فیلم تایید شده کن و تورنتو به اسکار می رود

ژاپن با فیلم تایید شده کن و تورنتو به اسکار می رود