مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 15:502020-10-30سياسي

علت اهانت بیگانگان به اسلام نگرانی از قدرتمند شدن اسلام در جهان است


علت اهانت بیگانگان به اسلام و پیامبر اکرم(ص) نگرانی و ترس آنها از قدرتمند شدن و گسترش اسلام در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سید محمد حسینی عصر امروز در همایش نخبگان و علمای تقریبی در برابر خیانت به آرمان های قدس شریف و بزرگداشت آیت الله تسخیری در سالن هلال احمر شهرستان اظهار کرد: امروز دشمنان و بیگانگان از قدرتمند شدن اسلام و گسترش انها در جهان نگران بوده و وحشت دارند و به همین سبب به اسلام و پیامبر اکرم (ص) اهانت می کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم وحدت را در جهان برافراشته است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همه مسلمانان صرفنظر از شیعه و یا سنی بودن را به وحدت دعوت کرده و پرچم وحدت را در جهان به اهتزاز در اورده است.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان و بیگانگان از دین در راستای منافع خود استفاده ابزاری می کنند، خاطرنشان کرد: کشورهای استعمارگر برای اینکه به منافع خود رسیده و کشورهای جهان سوم را غارت و چپاول کنند از دین استفاده ابزاری کرده تا مردم آن کشور سرگرم شده و اینها منافع کشورها را چپاول کنند.

وی با بیان اینکه اهانت رییس جمهور فرانسه سبب بیداری مردم دیگر ادیان شده است، بیان کرد: بعد از اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و اسلام مسیحیان این کشور این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اهانت بیگانگان به اسلام نگرانی از قدرتمند شدن اسلام در جهان است

علت اهانت بیگانگان به اسلام نگرانی از قدرتمند شدن اسلام در جهان است