مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-31سياسي

‍ ‍ برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل گروە صنعتی بارز در کرمان


سومین رزمایش پدافند غیرعامل گروه صنعتی بارز استان کرمان صبح امروز با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، پیمان سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط  عمومی و ارتباطات گروە صنعتی بارز  در این رزمایش سردار معروفی با  گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد اظهار داشت: افتخار گروه صنعتی بارز است که در شش ماهه نخست سال جاری 31 درصد افزایش تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی با بیان اینکه بنا داریم در شش ماهه دوم سال جاری روزانه 30 تن به تولید کارخانه لاستیک بارز اضافه کنیم افزود: گروه بارز در وضعیت خوب تولید قرار دارد.

مدیرعامل گروه صنعتی بارز بیان کرد: تحریم های ناجوانمردانه دشمنان بر تولید این کارخانه اثری نداشته و توانسته ایم با اتکا به ظرفیت ها و توان داخلی نیروها توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن از طرق مختلف سعی می کند به ما ضربه بزند افزود: پدافند غیرعامل موضوع بسیار مهمی است تا در برابر تهدیدات دشمن آمادگی داشته و بتوانیم در برابر آنها مقابله کنیم و تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا خادمی هر چند کوچک برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ ‍ برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل گروە صنعتی بارز در کرمان

‍ ‍ برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل گروە صنعتی بارز در کرمان