مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-31سياسي

اراده ای برای حل مشکلات کشور وجود ندارد


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسأله اصلی کشور ما سقوط یا ثبات دولت نیست بلکه حل مشکلات معیشتی مردم است؛ دولت هیچ اراده و انگیزه ای برای حل مشکلات کشور ندارد و روز به روز اوضاع اقتصادی مردم بدتر می شود.

- حجت الاسلام حسین میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: پس از تحولات اقتصادی بسیار ناگواری که اتفاق افتاده بود و این که روند طرح سؤال از رییس جمهور طی نشد، طرح استیضاح رییس جمهور مطرح شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیش از 70 نفر این طرح را امضا کردند و اگر تقریباً به تعداد 96 امضا می رسد، یک سوم نمایندگان مجلس طرح استیضاح را امضا کرده و بنابر قانون استیضاح رییس جمهور کلید می خورد.

وی تصریح کرد: امروز مردم کشور انتظار دارند مجلس شورای اسلامی در برابر این نابسامانی های اقتصادی و ناکارآمدی های دولت، اقدامی انجام دهند، ما نیز مشکل اصلی کشور را معیشت مردم می دانیم.

میرزایی عنوان کرد: مسأله اصلی کشور ما سقوط یا ثبات دولت نیست بلکه حل مشکلات معیشتی مردم است؛ دولت هیچ اراده و انگیزه ای برای حل مشکلات کشور ندارد و روز به روز اوضاع اقتصادی مردم بدتر می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما امضاکنندگان استیضاح، حرفمان این است، اگر دولت اراده ای برای حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده ای برای حل مشکلات کشور وجود ندارد

اراده ای برای حل مشکلات کشور وجود ندارد