مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-31اقتصادي

عرضه نانو کیسه های آنتی باکتریال به بازار


یکی از شرکت های تولیدکننده کیسه های پلاستیکی برای افزایش ماندگاری موادغذایی، کیسه های آنتی باکتریال با استفاده از نانوذرات را به بازار عرضه کردند.

- یکی از شرکت های تولیدکننده کیسه های پلاستیکی برای افزایش ماندگاری موادغذایی، کیسه های آنتی باکتریال با استفاده از نانوذرات را به بازار عرضه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های تولیدی، کیسه نگهداری مواد غذایی آنتی باکتریال حاوی نانو ذرات اکسید روی را تولید و به بازار عرضه کرده است.

سال گذشته این شرکت با همکاری یکی از شرکت های دانش بنیان حوزه پلیمر اقدام به تولید بطری های پلاستیکی مقاوم در برابر شکستگی و ضربه کرد.

شکستگی و ترک خوردگی بطری های پلاستیکی در صنعت تولید بطری های پلاستیکی برای شرکت های تولیدکننده و همچنین شرکت هایی که از این بطری ها استفاده می کردند، مشکل هایی را ایجاد می کند.

در این همکاری، افزودنی نانویی لازم برای مقاوم تر کردن این بطری ها به دست آمد و اولین بطری های پلی پروپیلن تقویت شده با فناوری نانو سال گذشته تولید شد.

با افزودن این ماده نانویی به بطری ها استحکام آنها به حد قابل قبولی ارتقاء پیدا کرد، به طوری که با پرتاب از فاصله یک متری، هیچ شکستگی و درزی در بطری دیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه نانو کیسه های آنتی باکتریال به بازار

عرضه نانو کیسه های آنتی باکتریال به بازار