مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-31سياسي

انگیزه بالا و تحرک لازمه حل مشکلات کشور است


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم کشور انتظار دارند مجلس شورای اسلامی در برابر این نابسامانی های اقتصادی و ناکارآمدی های دولت، - حجت الاسلام حسین میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: پس از تحولات اقتصادی بسیار ناگواری که اتفاق افتاده بود و این که روند طرح سؤال از رییس جمهور طی نشد، طرح استیضاح رییس جمهور مطرح شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مردم کشور انتظار دارند مجلس شورای اسلامی در برابر این نابسامانی های اقتصادی و ناکارآمدی های دولت، اقدامی انجام دهند، ما نیز مشکل اصلی کشور را معیشت مردم می دانیم.

میرزایی عنوان کرد: مسأله اصلی کشور ما سقوط یا ثبات دولت نیست بلکه حل مشکلات معیشتی مردم است؛ دولت هیچ اراده و انگیزه ای برای حل مشکلات کشور ندارد و روز به روز اوضاع اقتصادی مردم بدتر می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت اراده ای برای حل مشکلات مردم داشته باشد، ما نیز کمک خواهیم کرد اما اگر برای حل مشکلات معیشتی مردم اراده ای ندارد هرچه سریع تر کنار رود تا یک دولتی حاکم شود که انگیزه داشته باشد و شروع به حل مشکلات مردم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگیزه بالا و تحرک لازمه حل مشکلات کشور است

انگیزه بالا و تحرک لازمه حل مشکلات کشور است