مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-31اقتصادي

به کجا چنین شتابان/ افزایش قیمت و کمیاب شدن روغن خوراکی در بازار گچساران


کالاهای اساسی سبد خانوار یکی پس از دیگری برای جا نماندن از قافله گرانی ها با التهاباتی در بازار روبرو شده اند که این روزها روغن خوراکی هم از این امر مستثنی نبوده است.

-  خبرگزاری فارس، گچساران_ سمیرا نصاری ، بیش از هفت ماه از سالجاری می گذرد و در این مدت اتفاقات گوناگونی رخ داده است، اتفاقاتی که هم بر اقتصاد و معیشت مردم تاثیر گذاشته است.

با شیوع ویروس کرونا نه تنها بر جان مردم رخنه کرده  بلکه اقتصاد و معیشت مردم را  تحت تاثیر قرار داده  تا جایی که  از ابتدای امسال تا  کنون شاهد افزایش چند برابری اقلام معیشت و ضروری  خانوارها در بازار  هستیم.

از ابتدای امسال شاهد افزایش چند برابری قیمت اقلام از جمله لبنیات، مرغ، گوشت قرمز، حبوبات و این بار هم شاهد  کمیاب شدن و افزایش قیمت چند برابری روغن خوراکی در بازار هستیم.

 در این مدت کالاهای اساسی سبد خانوار یکی پس از دیگری برای جا نماندن از قافله گرانی ها با التهاباتی در بازار روبرو شده اند که روغن نباتی جامد و مایع  هم از این امر مستثنی نبوده است.

 در بازدید های میدانی  که از فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر  انجام گرفته نشان می دهد که قفسه ها خالی از روغن جامد و مایع است که هر یک از فروشندگان دلایلی برای این امر مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کجا چنین شتابان/ افزایش قیمت و کمیاب شدن روغن خوراکی در بازار گچساران

به کجا چنین شتابان/ افزایش قیمت و کمیاب شدن روغن خوراکی در بازار گچساران