مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-31سياسي

تاریخ اولین پرواز عملیاتی کرو دراگون مشخص شد


1 که تاکنون چندین بار به تعویق افتاده است اکنون بنابر برنامه ریزی ها قرار است 14 نوامبر سال جاری سوار بر موشک فالکون 9 شرکت اسپیس ایکس پرتاب شود.

- ماموریت سرنشین دار "کرو-1" که تاکنون چندین بار به تعویق افتاده است اکنون بنابر برنامه ریزی ها قرار است 14 نوامبر سال جاری سوار بر موشک "فالکون 9" شرکت "اسپیس ایکس" پرتاب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایستگاه فضایی بین المللی در حساب کاربری خود در اینستاگرام با انتشار یک ویدیو از تاریخ پرتاب ماموریت سرنشین دار کرو-1 خبر داد.

در روز 14 نوامبر سال جاری، فضانوردان ناسا به نام های مایکل هاپکینز (Michael Hopkins) ، ویکتور گلاور (Victor Glover) و شانون واکر (Shannon Walker) و سوییچی ناگوچی(Soichi Noguchi) فضانورد ژاپنی برای شش ماه اقامت به ایستگاه فضایی بین المللی اعزام خواهند شد.

آنها طی این ماموریت فضاپیمای کرو دراگون خود که نام آن را تاب آوری (Resilience) نامیده اند برای شش ماه اقامت به ایستگاه فضایی بین المللی متصل خواهند کرد.

پس از حضور در آنجا، فضانوردان عملیات به روزرسانی ایستگاه فضایی و آزمایشات علمی بسیاری را انجام خواهند داد تا داده های سودمندی را جمع آوری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ اولین پرواز عملیاتی کرو دراگون مشخص شد

تاریخ اولین پرواز عملیاتی کرو دراگون مشخص شد