مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-31بين الملل

دانشجویان معترض تایلندی جشن فارغ التحصیلی سلطنتی را تحریم کردند


برخی دانشجویان تایلندی در همبستگی با معترضان، مراسم جشن فارغ التحصیلی روز جمعه به رهبری پادشاه تایلند را به نشانه عصبانیت از سلطنت، هم زمان با درخواست فزاینده اصلاح آن، - برخی دانشجویان تایلندی در همبستگی با معترضان، مراسم جشن فارغ التحصیلی روز جمعه به رهبری پادشاه تایلند را به نشانه عصبانیت از سلطنت، هم زمان با درخواست فزاینده اصلاح آن، تحریم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این تشریفات که پادشاه طی آن ها شخصاً مدارک فارغ التحصیلی را اعطا می کند، آداب مرسومی برای فارغ التحصیلان و خانواده های آن هاست و تصاویر این لحظه، مفتخرانه در بسیاری از منازل تایلندی به تصویر کشیده می شود.

اما اعتراضات از اواسط ژوییه در تایلند، انتقادات آزادانه به سلطنت و درخواست برای محدود کردن قدرت آن را همراه آورده، همچنین از یک تابوی دیرینه و قوانین مربوط به اهانت به سلطنت سرپیچی می کند که بابت انتقاد از پادشاه یا خانواده اش، مجازات 15 سال زندان در نظر گرفته است.

سوپانات کینگکایی ، 23 ساله، اظهار کرد که مراسم روز جمعه و شنبه در دانشگاه تماسات را که مدت ها به عنوان کانون درگیری و صحنه کشتار معترضان طرفدار دموکراسی توسط نیروهای دولت سطلنت گرا در سال 1976 تلقی می شد، تحریم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان معترض تایلندی جشن فارغ التحصیلی سلطنتی را تحریم کردند

دانشجویان معترض تایلندی جشن فارغ التحصیلی سلطنتی را تحریم کردند