مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-31اقتصادي

186 معدن غیرفعال آذربایجان غربی تعیین تکلیف می شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از تعیین تکلیف 186 معدن راکد غیرفعال استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر صادقی صبح شنبه در جلسه بررسی مشکلات معادن آذربایجان غربی اظهارکرد: در حال حاضر 186 معدن در استان غیر فعال است و بر اساس بخشنامه جدید ریاست جمهوری معادنی که فعال نباشند باید از صاحبان آنان خلع ید و به افراد جدیدی واگذار شوند.

وی ادامه داد: به ترتیب اولویت و اهمیت معادن، روند فعالیت و واگذاری معادن غیر فعال به متقاضیان بررسی و فعالیت این معادن در استان تعیین تکلیف می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: معادن ارزش افزوده بسیار زیادی در دنیای امروز دارند و نباید اجازه دهیم معدن غیرفعالی در استان وجود داشته باشد.

صادقی وجود معادن غنی در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهره گیری از ظرفیت این معادن در ایجاد فرصت های جدید اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی استان بسیار ضروری است.

آذربایجان غربی با داشتن یک میلیارد و 214 میلیون تن ذخیره قطعی مواد معدنی مختلف یکی از استان های مهم کشور در زمینه ذخیره و تنوع مواد معدنی است.

هم اکنون 5 هزار نفر در بخش معادن استان در حال اشتغال هستند و خروج مواد معدنی به شکل خام از استان و کشور ضربه اساسی بر بنیان ها و درآمدهای اقتصادی استان و حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

186 معدن غیرفعال آذربایجان غربی تعیین تکلیف می شوند

186 معدن غیرفعال آذربایجان غربی تعیین تکلیف می شوند