مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-31بين الملل

رویترز: هکرهای روس به نهادهای حزب دموکرات و چند اندیشکده در آمریکا حمله کردند


خبرگزاری رویترز به نقل از چند فرد آگاه گزارش کرد، گروهی از هکرهای روسی که اوایل سال جاری میلادی متهم به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا شدند به حساب های ایمیل متعلق به حزب دموکرات در ایالت های کالیفرنیا و ایندیانا و همچنین چند اندیشکده با نفوذ .

- خبرگزاری رویترز به نقل از چند فرد آگاه گزارش کرد، گروهی از هکرهای روسی که اوایل سال جاری میلادی متهم به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا شدند به حساب های ایمیل متعلق به حزب دموکرات در ایالت های کالیفرنیا و ایندیانا و همچنین چند اندیشکده با نفوذ در واشنگتن و نیویورک حمله سایبری کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این تلاش ها برای حمله سایبری که بسیاری از آنها طی تابستان توسط شرکت مایکروسافت تشخیص داده شدند، از سوی یک گروه هکری مشهور به فنسی بیر (Fancy Bear) رخ دادند.

فعالیت های این هکرها سبب بررسی داخلی چگونگی هدف قرار دادن آمریکا از سوی عوامل اطلاعاتی روسیه در آستانه برگزاری انتخابات سوم نوامبر می شود.

رویترز برخی اهداف این حملات سایبری را شناسایی کرده که عبارتند از مرکز پیشرفت آمریکا، شورای روابط خارجی و اندیشکده صلح بین الملل کارنگی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: هکرهای روس به نهادهای حزب دموکرات و چند اندیشکده در آمریکا حمله کردند

رویترز: هکرهای روس به نهادهای حزب دموکرات و چند اندیشکده در آمریکا حمله کردند