مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-31اقتصادي

رفع تصرف 11 هزار متر از اراضی موقوفه لاهیجان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل از رفع تصرف 11 هزار متر از موقوفه محمد تقی کیا شهرستان لاهیجان خبر داد.

- محمد صفایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به اینکه با پیگیرهای انجام شده و با همراهی دادگستری لاهیجان، 11 هزار و 219 متر از اراضی موقوفه محمد تقی کیا شهرستان لاهیجان رفع تصرف شد، اظهار کرد: ارزش اراضی رفع تصرف شده هفت میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه نیت موقوفه محمد تقی کیا کمک به ایتام بوده است، گفت: کسانی که مستأجر رقبات موقوفات هستند با پرداخت اجاره خود در واقع به شهر خود کمک می کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه زمین های رفع تصرف شده برای سرمایه گذاری به متقاضیان اجاره داده می شود، تصریح کرد: تا پایان سال و با اقدامات صورت گرفته پنج  هزار متر دیگر از اراضی موقوفات در شهرستان های لاهیجان و سیاهکل رفع تصرف شده و به موقوفه تحویل می شود.

به گفته صفایی، 22 پرونده حقوقی از موقوفات به ارزش مجموع 30 میلیارد تومان از سوی اداره اوقاف لاهیجان در دست پیگیری است.

وی صیانت از موقوفات را یکی از رسالت های اساسی سازمان اوقاف دانست و افزود: ادارات اوقاف پس از اطلاع از تصرف ملک موقوفه یا عدم پرداخت اجاره موقوفه ابتدا با اخطار به متصرف سعی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 11 هزار متر از اراضی موقوفه لاهیجان

رفع تصرف 11 هزار متر از اراضی موقوفه لاهیجان