مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-31اقتصادي

مناسب نبودن قیمت گذاری گندم باعث قاچاق می شود


رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به «عدم قیمت گذاری مناسب محصولات کشاورزی به خصوص گندم» گفت: سازمان بازرسی کل کشور طی چند سال اخیر درباره گندم گزارش کارشناسی خود را به دولت ارائه کرده است که در این گزارش اعلام شده است که قیمت گذاری خرید گندم مناسب .

- رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به عدم قیمت گذاری مناسب محصولات کشاورزی به خصوص گندم گفت: سازمان بازرسی کل کشور طی چند سال اخیر درباره گندم گزارش کارشناسی خود را به دولت ارائه کرده است که در این گزارش اعلام شده است که قیمت گذاری خرید گندم مناسب نیست و این موضوع هم باعث قاچاق گندم و آرد می شود و هم کشاورز متضرر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان با حضور در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گستردگی کار این کمیسیون گفت: یکی از رویکردهای سازمان بازرسی در دوره تحولی مطالبه گری از دستگاه های اجرایی درباره مسولیت های آن ها است.

از سوی دیگر اخیرا دستورالعمل ترک فعل توسط رییس قوه قضاییه ابلاغ شده است که مخاطب اصلی آن سازمان بازرسی کل کشور است و سازمان مصمم است به صورت جدی به این موضوع پرداخته و به هنگام، نسبت به ترک فعل ها واکنش نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب نبودن قیمت گذاری گندم باعث قاچاق می شود

مناسب نبودن قیمت گذاری گندم باعث قاچاق می شود