مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-31سياسي

امکان جذب نخبگان در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه امام حسین (ع)


رییس دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: این دانشکده در رشته های مرتبط علاقمند به جذب هیئت علمی و پژوهشگر از میان نخبگان جوان کشور است.

- رییس دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: این دانشکده در رشته های مرتبط علاقمند به جذب هیئت علمی و پژوهشگر از میان نخبگان جوان کشور است.

دکتر مهدی سیاوشی در گفتگو با بر اهمیت جایگاه دانشگاه در پیشرفت علمی و تعالی معنوی نظام مقدس اسلامی افزود: حقیقتاً مهمترین نقش در پیشرفت هر کشور بر دوش دانشگاهیان و نخبگان و مجامع علمی آن کشور است.

دانشگاه و نخبه علمی حلقه اتصال جامعه و حکومت است و عامل موفقیت یا شکست هر حکومتی را در بازخوانی نقش نخبگان آن می توان به وضوح دید.

به گفته سیاوشی عرصه تقابل تمدنی در عصر حاضر عرصه جنگ رسانه ای است و جامعه ای به اهداف خود دست خواهد یافت که بتواند ابزار رسانه را به خدمت محتوای مدنظر خود درآورد.

وی ادامه داد: از این رو دانشگاه جامع امام حسین (ع ) و در ذیل آن دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی در راستای تمرکز بر حل مسائل جمهوری اسلامی، در عرصه دولت سازی و جامعه پردازی با نگاه به عرصه تقابل تمدنی جدید اقدام به جذب عضو هیئت علمی و پژوهشگر از میان نخبگان جوان انقلابی کرده است تا با استفاده از این ظرفیت در پرورش نیروی انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان جذب نخبگان در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه امام حسین (ع)

امکان جذب نخبگان در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه امام حسین (ع)