مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-31پزشكي

قیمت بالای داروی رمدسیویر / کیت های ایرانی تشخیص کرونا متقاضی صادرات


رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به قیمت بالای داروی رمدسیویر و عدم پوشش بیمه ای آن، تاکید کرد که داروی هیچ بیماری در بیمارستانها به دلیل بی پولی قطع نخواهد شد.

- قیمت بالای داروی "رمدسیویر" / کیت های ایرانی تشخیص کرونا متقاضی صادرات رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به قیمت بالای داروی "رمدسیویر" و عدم پوشش بیمه ای آن، تاکید کرد که داروی هیچ بیماری در بیمارستانها به دلیل بی پولی قطع نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا شانه ساز در بخش دیگری از نشست خبری امروز در پاسخ به سوالی درباره نایاب شدن برخی شیرخشک های تولید داخلی، گفت: برخی اقلام آن ها وارداتی بوده است و تولید داخلی نبوده است.

در زمینه داروها و اقلام تولید داخلی وضعیت نایاب شدن را نداشتیم، بلکه گاهی در مقطعی دچار کمبود می شدند که بخشی از این مشکل مربوط به مشکلات تامین ارز در شش ماهه اول سال بود که خوشبختانه اکنون با رفع این مشکل، بحث کمبودهای مقطعی هم رفع می شود.

یک قسمت از شیرخشک های متابولیک و بیماران خاصی که نیازمند مصرف این شیرخشک ها هستند، از نظر مسائل تامین و انتقال ارز با مشکل مواجه شده بودیم که اکنون با تامین ارز مورد نیاز رفع شده است و امیدواریم به زودی این نگرانی ها کاملا رفع شود و به روال معمول تامین این فرآورده ها بازگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بالای داروی رمدسیویر / کیت های ایرانی تشخیص کرونا متقاضی صادرات

قیمت بالای داروی رمدسیویر / کیت های ایرانی تشخیص کرونا متقاضی صادرات