مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-31اقتصادي

انتقال روزانه 1500 تن زباله به تنها مرکز دفن البرز


روزانه 1500 تن زباله به مرکز حلقه دره منتقل می شود که تنها 700 تن از این زباله ها متعلق به شهروندان کرجی است.

- علی کمالی زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه حلقه دره تنها مرکز رسمی تخلیه زباله در استان البرز است، اظهار کرد: از سال 93 تا کنون تمام زباله های شهرهای استان به مرکز حلقه دره منتقل می شود.

وی با بیان اینکه روزانه 1500 تن زباله به مرکز حلقه دره منتقل می شود، ادامه داد: تنها 700 تن از این زباله ها متعلق به شهروندان کرجی است و مابقی از سایر شهرهای استان به این مرکز منتقل می شود.

عادلانه نیست مرکز حلقه دره بار زباله تولیدی سایر شهرهای البرز را به دوش بکشد این مسئول با اشاره به اینکه انتقال پسماند سایر شهرهای استان به کرج منطقی نیست، توضیح داد: اینکه شهروندان کرجی ناچار به تحمل بوی بد ناشی از انباشت زباله هایی باشند که نقشی در تولیداشان نداشته اند، عادلانه نیست.

کمالی زاده با تاکید بر ضرورت احداث مراکز جدید دفن زباله در استان گفت: بدون شک با حذف 800 تن زباله ای که روزانه از سایر شهرهای استان به حلقه دره منتقل می شود، بخشی از دغدغه شهروندان در خصوص تبعات زیست محیطی دفن زباله در این مجموعه مرتفع می شود.

وی اضافه کرد: حذف زباله های سایر شهرهای استان به معنی تولید شیرابه کمتر، کاهش میزان دفن زباله و بوی بد ناشی فعالیت مرکز حلق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال روزانه 1500 تن زباله به تنها مرکز دفن البرز

انتقال روزانه 1500 تن زباله به تنها مرکز دفن البرز