مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-31اقتصادي

بی توجهی به فرهنگ کار کاهش بهره وری را به دنبال دارد


مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نام گذاری سال به نام «جهش تولید» و ملزومات تحقق این نام گذاری گفت: عدم توجه به فرهنگ کار باعث می شود بهره وری در تولید کاهش یابد.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نام گذاری سال به نام جهش تولید و ملزومات تحقق این نام گذاری گفت: عدم توجه به فرهنگ کار باعث می شود بهره وری در تولید کاهش یابد.

شهریار احمدبیگی در جلسه شورای فرهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان فارس با بیان اینکه عدم توجه به فرهنگ کار باعث می شود بهره وری در تولید کاهش یابد، گفت: فرهنگ کار به شکل واقعی و شایسته در کشور ما نهادینه نشده و این موضوع با مشکل های جدی و زیادی مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، او با تأکید بر اینکه ارتقای فرهنگ کار در سطح کشور نیازمند عزم ملی و همگانی است، افزود: هر جایی که فرهنگ و اقدامات حول این محور فعال باشد به سایر حوزه ها نیز می توان امیدوار بود.

احمدبیگی ادامه داد: سند نهضت ملی ارتقای فرهنگ کار در سطح کشور تدوین شده و پیش بینی می شود که تا اسفندماه امسال با رونمایی از آن توسط ریاست جمهوری یا رهبر معظم انقلاب، این سند به مرحله اجرا در آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به فرهنگ کار کاهش بهره وری را به دنبال دارد

بی توجهی به فرهنگ کار کاهش بهره وری را به دنبال دارد