مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-31اقتصادي

کنترل رفتارهای اقتصادی دولت و مردم با علم حقوق


دوازدهمین اثر عبدالحسین شیروی با عنوان «حقوق اقتصادی» در حالی منتشر شد که ارتباط حقوق و اقتصاد و تأثیر آن دو بر هم در دهه های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

- دوازدهمین اثر عبدالحسین شیروی با عنوان حقوق اقتصادی در حالی منتشر شد که ارتباط حقوق و اقتصاد و تأثیر آن دو بر هم در دهه های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حقوق اقتصادی دوازدهمین اثر عبدالحسین شیروی منتشر شد.

کنترل رفتارهای اقتصادی دولت و مردم با علم حقوق دوازدهمین اثر عبدالحسین شیروی با عنوان حقوق اقتصادی در حالی منتشر شد که ارتباط حقوق و اقتصاد و تأثیر آن دو بر هم در دهه های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

عبدالحسین شیروی، استاد تمام دانشگاه تهران است که تاکنون آثار مختلفی در حوزه های مختلفی حقوقی به خصوص، حوزه های مرتبط با سرمایه گذاری، تجارت بین الملل و نفت و گاز به رشته تحریر درآورده است، در آخرین اثر خود به سراغ حقوق اقتصادی رفته است.

حقوق از طریق وضع و اجرای قوانین و مقررات، رفتارهای اقتصادی اشخاص و بنگاه های اقتصادی را در جامعه تحت کنترل و مدیریت قرار می دهد.

دولت ها به منظور توسعه اقتصادی، خودکفایی، ایجاد فرصت های شغلی، حمایت از اقشار آسیب پذیر، برقراری عدالت اجتماعی، رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار و حتی حفظ امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل رفتارهای اقتصادی دولت و مردم با علم حقوق

کنترل رفتارهای اقتصادی دولت و مردم با علم حقوق