مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-31اجتماعي

40 اصله درخت خطر آفرین در پارک مشتاق دوم اصفهان قطع شد/جمع آوری کنده ها


معاون فنی اجرایی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: 40 اصله درخت سپیدار وکبوده در پارک مشتاق دوم اصفهان ماه گذشته، به دلیل خطرآفرینی قطع و امروز کنده های آنها جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر اظهار داشت: ماه گذشته 40 اصله درخت سپیدار و کبوده در پارک خیابان مشتاق دوم به عنوان درختان خطرآفرین شناسایی و قطع شد.

وی افزود: امروز کنده های این درختان و دیگر درختان قطع شده در ماه های پیش از آن، توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان جمع آوری شد تا درختان جایگزین آنها کشت شود که برخی شائبات را ایجاد کرده است.

معاون فنی اجرایی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش داخلی تنه درختان سپیدار و کبوده، پس از 30 سال، حالت چوب پنبه ای پیدا می کنند، تصریح کرد: در گذشته این منطقه بیشه زار بوده و درختان سپیدار و کبود برای مصارف صنعتی در آن کاشته شده است که برخی از آنها با توجه به پوسیدگی درونی در زمان وزش باد به دلیل احتمال شکستگی خطرآفرین خواهد شد.

وی بیان داشت: تا یک ماه آینده درختانی متناسب با فضای سبز از قبیل توت و گونه های مقاوم جایگزین این درختان در پارک مشتاق دوم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، این نکته قابل ذکر است که در هیچ کجای دنیا، برای درختانی با قدمت بیش از 30 سال حتی با وجود پوسیدگی درونی تنه درخت، از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 اصله درخت خطر آفرین در پارک مشتاق دوم اصفهان قطع شد/جمع آوری کنده ها

40 اصله درخت خطر آفرین در پارک مشتاق دوم اصفهان قطع شد/جمع آوری کنده ها