مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-31حوادث

افزایش 34 درصدی کشف مواد مخدر در خراسان رضوی


جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی از افزایش 34 درصدی کشف مواد مخدر و کشف 78 درصدی وقوع جرائم از سال گذشته تاکنون در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ابراهیم قربان زاده ظهر امروز در مراسم معارفه و افتتاح فرماندهی انتظامی شهرستان زبرخان با اشاره به شعار هفته ناجا همه باهم برای امنیت و سلامت ، گفت: اگر زمانی که امنیت و سلامت وجود دارد قدر آن را ندانیم، قطعاً در آینده پشیمان خواهیم شد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه استان ما در کنار بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر در دنیا قرار دارد، ابراز کرد: خوشبختانه بیشترین کشفیات مواد مخدر در کشور در خراسان رضوی انجام گرفته است و این نشان از دریات و هوشیاری نیروی انتظامی این استان است.

وی بیان کرد: هزار و 200 نفر از همکاران ما در نیروی انتظامی خراسان رضوی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد 5 نفر هم به دلیل این بیماری به درجه رفیع شهادت رسیده اند.

سردار قربان زاده با بیان اینکه ممکن است یک تجمع غلط، امنیت و سلامت مردم را به خطر اندازد، بیان کرد: از هفته ناجای سال گذشته تا امسال، در برخورد با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از جرایم، هزار و 941 صفحه مجرمانه در فضای مجازی شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 34 درصدی کشف مواد مخدر در خراسان رضوی

افزایش 34 درصدی کشف مواد مخدر در خراسان رضوی