مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:002020-10-31ورزشي

پیام جدایی قدیمی ترین استقلالی بعداز 25سال


دکتر نوروزی که برای بازیکنان تیم ملی و حتی بازیکنان مصدوم تیم رقیب یعنی پرسپولیس هم یک نعمت بود، به طور قطع قدیمی ترین چهره استقلالی باقی مانده در این تیم از دهه 70 بود و با همه مربیان بزرگ این تیم از حجازی و پورحیدری گرفته تا قلعه نویی و استراماچونی و مجیدی کار کرده بود - دکتر امین نوروزی یکی از قدیمی ترین چهره های تاریخ باشگاه آبی، پس از سالیان سال خدمت و فعالیت صادقانه در باشگاه استقلال، در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کنار آبی‌پوشان فعالیت نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، دکتر نوروزی که برای بازیکنان تیم ملی و حتی بازیکنان مصدوم تیم رقیب یعنی پرسپولیس هم یک نعمت بود، به طور قطع قدیمی ترین چهره استقلالی باقی مانده در این تیم از دهه 70 بود و با همه مربیان بزرگ این تیم از حجازی و پورحیدری گرفته تا قلعه نویی و استراماچونی کار کرده بود.

حتی بازیکنانی که روزگاری زیر دست او پای مصدوم خود را از مصدومیت ها خلاص می کردند، نیز به عنوان مربی کنارش ایستادند؛ از جمله فرهاد مجیدی و منصوریان.

دکتر امین نوروزی که فوتبالی ها او را به صداقت و زحمات بی دریغش برای بازیکنان و اهالی فوتبال می شناسند، پس از 25 سال فعالیت در باشگاه استقلال، از این باشگاه جدا شد و پیامی به شرح زیر منتشر کرد: گاهی اوقات برای ماندنی شدن باید رفت و نماند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام جدایی قدیمی ترین استقلالی بعداز 25سال

پیام جدایی قدیمی ترین استقلالی بعداز 25سال