مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-31اقتصادي

رشد ترانزیت بین بنادر ایران و کشور هایی محصور در خشکی با توسعه خطوط ریلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد بیان کرد: ایجاد ظرفیت های جدید در حوزه های مختلف حمل ونقل، - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ایجاد دسترسی ریلی به کشور هایی که فاقد دسترسی دریایی هستند، می تواند کمک شایانی به توسعه ترانزیت از بنادر کشورمان به آن کشور ها کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد بیان کرد: ایجاد ظرفیت های جدید در حوزه های مختلف حمل ونقل، موجب افزایش مزیت های کشور در زمینه توسعه ترانزیت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: با توجه به اینکه عمده زیرساخت های موجود حمل ونقلی کشور در حوزه جاده ای است، دسترسی ریلی به کشور هایی که فاقد دسترسی دریایی هستند، می تواند کمک شایانی به توسعه ترانزیت از بنادر کشورمان به آن کشور ها کند.

وی با بیان اینکه افغانستان از جمله کشور هایی است که زمینه های قابل توجهی برای واردات، صادرات و ترانزیت کالا دارد، تصریح کرد: بدون تردید، اتصال ریلی بندر چابهار به افغانستان می تواند نقش موثری در توسعه ترانزیت، بهبود کیفیت جابه جایی کالا، افزایش رقابت پذیری، کاهش هزینه ها و به تبع آن افزایش بهره وری ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد ترانزیت بین بنادر ایران و کشور هایی محصور در خشکی با توسعه خطوط ریلی

رشد ترانزیت بین بنادر ایران و کشور هایی محصور در خشکی با توسعه خطوط ریلی