مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:302020-10-31ورزشي

لزوم حمایت مسئولان خراسان شمالی از کشتی استان / فرصت تقویت تیم اترک وجود دارد


رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با اشاره به نتایج ضعیف تیم کشتی اترک در دور رفت رقابت های لیگ برتر گفت: این تیم باید با حمایت مسئولان خراسان شمالی برای دور برگشت تقویت شود.

- عبدالمهدی نصیرزاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به سفر خود به خراسان شمالی اظهار کرد: این سفر طی روزهای اخیر به بجنورد انجام که در آن با استاندار خراسان شمالی مذاکراتی در راستای حمایت از تیم کشتی اترک انجام شد.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از تیم های باشگاهی در لیگ برتر کشتی گفت: تیم اترک به عنوان نائب قهرمان دوره گذشته مسابقات در دوره رفت لیگ برتر کشتی امسال کشتی نتوانست به خوبی مسابقه دهد و به راحتی نتیجه مسابقات را به حریفان خود واگذار کرد.

رییس سازمان لیگ کشتی با ابراز تأسف نسبت به وضعیت تیم اترک و شکست های پیاپی در دور رفت مسابقات لیگ تصریح کرد: طی دیدار با استاندار خراسان شمالی پیشنهاد داده شد تا با توجه به سابقه کسب عنوان کشوری و جهانی توسط تیم اترک در سال گذشته، مسئولان استانی به حمایت بیشتر از این تیم بپردازند تا در دور برگشت مسابقات حریف مقتدری برابر تیم های مقابل خود باشد.

وی استفاده از فرصت حداقلی باقیمانده تا پایان زمان نقل و انتقالات کشتی گیران را برای تقویت تیم اترک مهم توصیف کرد و گفت: استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت مسئولان خراسان شمالی از کشتی استان / فرصت تقویت تیم اترک وجود دارد

لزوم حمایت مسئولان خراسان شمالی از کشتی استان / فرصت تقویت تیم اترک وجود دارد