مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-31حوادث

کشف 28 خودروی احتکارشده در گرمدره


فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 28 دستگاه خودروی صفر احتکارشده داخل یک پارکینگ عمومی در منطقه گرمدره شهرستان کرج خبر داد.

- سردار عباسعلی محمدیان در گفت وگو با مهر اظهار کرد: با توجه به نوسان قیمت خودرو در بازار داخل که عامل سوءاستفاده بعضی از افراد سودجو از این ماجرا و احتکار خودرو در پارکینگ ها و گاراژها شده و در نتیجه التهاب بازار را به همراه دارد، به منظور مبارزه جدی با عوامل ایجاد تشنج در بازار خودرو، طرح مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان البرز قرار گرفت.

وی بیان کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار تعدادی خودرو صفرکیلومتر فاقد پلاک داخل یک پارکینگ عمومی در منطقه گرمدره کرج، بلافاصله مأموران کلانتری 34 گرمدره با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در بازرسی از پارکینگ مورد نظر 28 دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد، تصریح کرد: ارزش خودروهای احتکاری کشف شده 47 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای توقیفی شامل 6 دستگاه خودرو پراید، پنج دستگاه خودرو ساینا، چهار دستگاه کوییک، پنج دستگاه تیبا، سه دستگاه سمند، دو دستگاه پژو 206، یک دستگاه پژو 405، یک دستگاه نیسان وانت و یک دستگاه وانت مزداست که همگی صفر کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 28 خودروی احتکارشده در گرمدره

کشف 28 خودروی احتکارشده در گرمدره