مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-31سياسي

در حوزه پدافند غیرعامل باید متناسب با نیاز دانش آموزان بهینه شود


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک سبک زندگی است، گفت: آموزش ها در حوزه پدافند غیرعامل باید متناسب با نیاز دانش آموزان بهینه شود.

- گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا جلالی در شورای معاونین وزارت آموزش وپرورش که با حضور وزیر آموزش وپرورش و به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیران ستادی و استانی برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیرعامل چرخه مکمل دفاع کشور است که باتدبیر مقام معظم رهبری در سال 1382 تشکیل شده است.

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل مسئول ارتقا آمادگی دفاعی در بخش نظامی است که آموزش وپرورش با توجه به تأثیر خود در فرهنگ سازی در جامعه می تواند در تبیین و آشنایی با مفهوم و نهادینه سازی پدافند غیرعامل نقشی حیاتی ایفا کند.

دفاع غیرعامل یک نگاه، تفکر و یک سبک زندگی است رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور بابیان اینکه دفاع غیرعامل یک نگاه، تفکر و یک سبک زندگی است پدافند غیرعامل را مروج روح همکاری جمعی و یک مهارت اجتماعی دانست.

سردار جلالی متذکر شد: در برنامه ششم توسعه کشور، ماده 58 قانون احکام دائمی، به اهمیت مسئله آموزش در پدافند غیرعامل اشاره و مأموریت ها را مشخص کرده است.

سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز بر همین اساس شیوه نامه این ماده را در کمیته دائمی پدافند غیرعامل مصوب کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه پدافند غیرعامل باید متناسب با نیاز دانش آموزان بهینه شود

در حوزه پدافند غیرعامل باید متناسب با نیاز دانش آموزان بهینه شود