مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 13:052020-10-31اقتصادي

رفتار تبعیض آمیز گرجستان با کامیون های ایرانی


اعضای اتاق بازرگانی مشترک ایران و گرجستان می گویند، با وجود اقدامات سازنده صورت گرفته، همچنان برخی مشکلات در مسیر صادرات ایران به این کشور وجود دارد.

- اعضای اتاق بازرگانی مشترک ایران و گرجستان می گویند، با وجود اقدامات سازنده صورت گرفته، همچنان برخی مشکلات در مسیر صادرات ایران به این کشور وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با بالا گرفتن تحریم های یک جانبه امریکا علیه ایران، نهادهای تصیم گیر ایرانی اعلام کردند که در حال حاضر اولویت خود را بر افزایش تجارت با کشورهای همسایه و منطقه می گذارند و آمارهایی که از صادرات ایران در سال های گذشته منتشر شده نشان از آن دارد که در کنار چین، بخش قابل توجهی از صادرات ایران به کشورهای همسایه انجام شده است.

گرجستان به عنوان یکی از کشورهای اروپای شرقی که در سال های گذشته به منظور توسعه اقتصادی درهای خود را برای تجارت خارجی باز کرده، در سال های اخیر یکی از مقاصد اصلی صادرکنندگان و سرمایه گذاران ایرانی بوده است و در سال های قبل، آمارها حاکی از رشد قابل توجه صادرات به این کشور بودند.

با این وجود در ماه های گذشته به دنبال شکل گیری برخی اختلاف نظرها در قیمت تمام شده محصولات ایرانی در گرجستان و اعتراضاتی که برخی فعالان اقتصادی این کشور داشتند، فضای سابق بر هم ریخت و حضور کالاهای ایرانی در گرجستان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار تبعیض آمیز گرجستان با کامیون های ایرانی

رفتار تبعیض آمیز گرجستان با کامیون های ایرانی