مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 13:052020-10-31سياسي

فرمانده جدید انتظامی شهرستان اردکان معرفی شد


با حضور فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان ارشد نظامی و قضایی استانی و شهرستانی، فرمانده جدید انتظامی اردکان منصوب و معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، حجت الاسلام سیداسماعیل شاکر در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان که با حضور سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد امنیت از برترین نعمت هایی است که تا از دست ندهیم و یا تضعیف نشود قدر و قیمت آن را نمی دانیم.

وی برخورد مناسب با مردم را از جمله مهمترین رسالت پلیس دانست و افزود: نیروی انتظامی برای مقابله با جرائم به اقتدار نیاز دارد و این اقتدار با داشتن اخلاق خوب و برخورد مناسب با مردم منافاتی ندارد.

امام جمعه اردکان با بیان این که برخی از انتظارات مردم برای انجام کارهای خود و مطالبات آن ها فراتر از قانون است، گفت: امروز همه ما مسئولان علاوه بر انجام وظیفه خود باید به گونه ای با مردم برخورد کنیم که دل های آن ها به نظام جذب شود.

حجت الاسلام شاکر با اشاره به این که نیروی انتظامی در همه صحنه ها حضور پررنگ و موثری دارد، تصریح کرد: نیروی انتظام در موضوع مبارزه با هم بار مضاعفی را بر دوش جامعه افزوده که همین امر زحمت نیروی انتظامی را دوچندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید انتظامی شهرستان اردکان معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان اردکان معرفی شد