مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 13:302020-10-31حوادث

کلاهبرداری با حربه فروش وام ازدواج


پلیس در اعلام مهمترین حوادث 24 ساعت گذشته، از کشف پرونده کلاهبرداری با حربه فروش وام ازدواج خبر داد و از هموطنان خواست قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد احسان بهمنی سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان اظهار داشت: چندی پیش خانمی به پلیس فتا استان مراجعه کرد که مدعی بود از طریق یک آگهی فروش وام مورد کلاهبرداری قرار گرفته، از این رو مراتب برای رسیدگی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تصویر آگهی مربوطه، متنی با مضمون اعطای وام ازدواج 30 میلیون تومانی با سود چهار درصد و ماهیانه 500 هزار تومان بود که از متقاضیان خواسته شده بود از طریق پیامک برای پرداخت هزینه خرید وام اقدام کنند.

سرهنگ بهمنی ادامه داد: شاکیه به محض مشاهده آگهی و پس از هماهنگی تلفنی، همراه با متهم به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه کردند و خانم جوان مبلغ پنج میلیون تومان برای خرید وام واریز می کند؛ لیکن با اقدامات فنی پلیس مشخص شد اصل وام غیر واقعی بوده است و متهم ضمن خاموش کردن تلفن همراه خود، متواری شده است.

وی افزود: سرانجام با جمع آوری ادله دیجیتال و تکمیل تحقیقات میدانی، مشخص شد متهم فراری با کارت بانکی همسرش اقدام به دریافت مبلغ پنج میلیون تومان و انتقال آن به حساب شخص دیگری بابت اجاره خودروی پژو پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با حربه فروش وام ازدواج

کلاهبرداری با حربه فروش وام ازدواج