مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 13:352020-10-31اقتصادي

مشارکت 3/5 میلیاردی خیرین شهر تهران در پویش ایران همدل


خیرین نوعدوست شهر تهران با اهدای اقلام غیر نقدی به ارزش بیش از 3 میلیارد و 600 میلیون تومان در پویش ایران همدل با بهزیستی شهر تهران همراهی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید سعید آرام با اعلام این خبر گفت: خیرین نوعدوست شهر تهران با اهدای اقلام غیر نقدی به ارزش بیش از 3 میلیارد و 600 میلیون تومان در پویش ایران همدل با بهزیستی شهر تهران همراهی کردند.

مدیر بهزیستی شهر تهران با اشاره به شعار پویش ایران همدل افزود: این پویش با شعار از یکدیگر گره گشایی کنیم از عید سعید غدیرخم تا پایان ماه صفر با هدف جمع آوری کمک های معیشتی، بسته های لوازم بهداشتی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش آموزان و دانشجویان جامعه هدف سازمان بهزیستی به اجرا درآمد.

به گفته وی، سبد کالا ( ارزاق ) به تعداد 8132 بسته و ارزش هر بسته به مبلغ 370 هزار تومان بین جامعه هدف سازمان بهزیستی شامل خانواده های دارای معلول، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و خیابان و.

توزیع شد.

آرام یادآور شد: همزمان با بازگشایی مدارس نیز 1702 بسته لوازم التحریر و با ارزش هر بسته 180 هزار تومان در بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان به همت خیران توزیع شد.

مدیر بهزیستی شهر تهران افزود: در این پویش، خیرین با تهیه تعداد 2635 بسته لوازم بهداشتی با ارزش هر بسته 110 هزار تومان برای توزیع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 3/5 میلیاردی خیرین شهر تهران در پویش ایران همدل

مشارکت 3/5 میلیاردی خیرین شهر تهران در پویش ایران همدل