مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 13:452020-10-31حوادث

افزایش 68 درصدی تخلفات حادثه ساز در کیش


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی جزیره کیش از افزایش 68 درصدی تخلفات حادثه سازدر این جزیره خبرداد و گفت: در مهرماه امسال بیش از 1170 تخلف حادثه ساز در سامانه های پلیس راهور ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، بهرام ایمانی نسب با اشاره به رشد 24 درصدی تخلفات رانندگی در جزیره کیش، افزود: در مهرماه امسال بیش از 15000 تخلف در سامانه های پلیس راهور ثبت شده است که بیش از 1170 فقره از تخلفات حادثه ساز را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه عمده تخلفات از سوی کیشوندان رخ می دهد، تصریح کرد: در مهرماه خودروهای سواری شخصی بیش از 13530 فقره جرائم رانندگی را به خود اختصاص داده اند که در این راستا 147 خودرو و 136 دستگاه موتور شارژی به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی توقیف گردیده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی جزیره کیش با بیان اینکه 85 درصد تخلفات رانندگی توسط کیشوندان صورت می گیرد، اظهار داشت: عدم رعایت حق تقدم، نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه، تخدی از سرعت مطمئنه و به همراه نداشتن مدارک رانندگی از پرتکرارترین تخلفات ثبت شده در جزیره کیش است.

ایمانی نسب یادآور شد: این تخلفات تأثیر بسزایی در کاهش فرهنگ ترافیک شهری داردکه حتی ثبت بیش از 15 هزار تخلف از طریق سامانه های هوشمند هم نتوانسته رانندگان را وادار کند برای حفظ حقوق سایر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 68 درصدی تخلفات حادثه ساز در کیش

افزایش 68 درصدی تخلفات حادثه ساز در کیش