مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 15:002020-10-31سياسي

پاسخگویی به 360 نفر از شهروندان و کارکنان شهرداری تهران


معاون برنامه ریزی و سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران به همراه مدیران ارشد این حوزه به 360 تماس تلفنی از طریق سامانه 1888 پاسخگویی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ابتدای جلسه ارتباط مستقیم 1888 با حضور سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی، مسعود حمزه ای رییس سازمان بازرسی بر دستور مستقیم شهردار محترم تهران مبنی بر لزوم رسیدگی دقیق و سریع به پیام های واصله در سامانه های 137 و 1888 تاکید کرد.

حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی و سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران نیز در این جلسه با اشاره به موضوعات طرح شده گفت: برخی از چالش های موجود در حوزه منابع انسانی به دلیل عدم اطلاع از بخشنامه ها و آیین نامه های موجود است، در خصوص تخصیص وام نیز در حال راه اندازی سامانه ای هستیم که انتظار می رود مشکلات در این حوزه را مرتفع نماید.

وی با اشاره به حضور نمایندگان معاونت منابع انسانی در همه واحدهای تابعه شهرداری تهران، تصریح کرد: با این وجود مکانیسم هایی جداگانه همچون 1888 برای حصول اطمینان خاطر از درستی فرآیندها و به عنوان ناظر و مکمل اقدامات جاری ضروری است.

مظاهریان در مورد اقدامات صورت گرفته برای جابجایی پرسنل با سابقه دریافت پیام در سامانه 137 گفت: کار در حوزه اپراتوری سامانه های 137 و 1888 بسیار سخت و پیچیده است و در تلاشیم برای مناسب تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به 360 نفر از شهروندان و کارکنان شهرداری تهران

پاسخگویی به 360 نفر از شهروندان و کارکنان شهرداری تهران