مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 20:002020-10-31اقتصادي

راه اندازی دستگاه شیرین سازی آب در5 روستای بجستان


در 5 روستای این شهرستان با جمعیت 5 هزارو 174 نفردستگاه آب شیرکن و در سه روستا نیز جایگاه برداشت آب نصب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، محمدرضا اکبرنیا اظهار کرد: در 5 روستای این شهرستان با جمعیت 5 هزارو 174 نفردستگاه آب شیرکن و در سه روستا نیز جایگاه برداشت آب نصب شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب بجستان افزود: از این تعداد در یک روستا با توجه به جابجایی چاه و افزایش کیفیت آب، دستگاه شیرین سازی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

وی همچنین با اشاره به احداث 18 جایگاه برداشت کارتی آب در شهر بجستان ادامه داد: در اجرای این طرح روزانه 20 مترمکعب آب در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

اکبرنیا بیان کرد: آب شرب مشترکان از دشت درزاب در 5 کیلومتری بجستان به روش ثقلی تأمین و آب غیرشرب هم از فاصله 35کیلومتر(دشت منصوری) وارد شبکه توزیع می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب بجستان عنوان کرد: در کنار عرضه آب کارتی، اقداماتی هم برای افزایش کیفی آب شبکه شهر بجستان از جمله خرید آب دو قنات درزآب و بستان و احیای دو حلقه چاه  انجام شده است.

وی به فرسودگی شبکه توزیع آب شهر یونسی با هزار و 700 مشترک اشاره کرد و اظهار کرد: در این شهر هم یک حلقه  چاه حفر شده در سال 97، پس از برق رسانی و تجهیز با توان 15 لیتر بر ثانیه وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دستگاه شیرین سازی آب در5 روستای بجستان

راه اندازی دستگاه شیرین سازی آب در5 روستای بجستان