مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 04:302020-11-01سياسي

جشنواره کتاب و رسانه مشوق «تولید محتوای مردمی و یا تولیدات رسانه ای مردمی» باشد


عضو هیئت علمی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) گفت: جشنواره کتاب و رسانه فرصت مغتنمی فراهم می کند که مجددا به بررسی نسبت رسانه ها با کتاب بپردازیم و این نسبت را رصدکنیم و ارتقاء دهیم.

- عبدالکریم خیامی که دبیر شورای علمی همایش ملی سواد رسانه ای را نیز به عهده دارد در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن اشاره به اینکه نسبت رسانه ها با کتاب، همیشه محل گفت وگوی صاحب نظران حوزه ارتباطات و فرهنگ و رسانه بوده است، گفت: نسبت کتاب خوب با سایر رسانه ها نسبت سر به سایر اعضای بدن است و به هر میزانی که کانون اندیشه ورزی انسان( سر و مغز) مطلوب تر باشد، سایر اعضای بدن هم بهتر می توانند ارتقاء پیدا کنند.

خیامی با تاکید بر اینکه حوزه کتاب هرچه پیراسته تر و غنی تر باشد و رسانه ها ارتباط خودشان را با این حوزه تقویت کنند ما شاهد مجموعه پیام های غنی تری در جامعه خواهیم بود، گفت: رسانه های اجتماعی، برنامه های تلویزیونی و رادیویی،فیلم های سینمایی، مطبوعات، .

به میزانی که به مرکز معرفت ورزی متصل باشند می توانند جایگاه بالاتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروزه با غلبه فرهنگ تصویری بر جوامع بشری مواجهیم گفت: در این بین اگر رسانه ها بین آحاد مردم و کتاب به خوبی میانجیگری کنند فرصت مغتنمی فراهم خواهد شد اما متاسفانه برخی رسانه ها از این ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره کتاب و رسانه مشوق «تولید محتوای مردمی و یا تولیدات رسانه ای مردمی» باشد

جشنواره کتاب و رسانه مشوق «تولید محتوای مردمی و یا تولیدات رسانه ای مردمی» باشد