مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 04:352020-11-01اقتصادي

1200 واحد مسکونی خسارت دیده زلزله قطور خوی بازسازی شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: تاکنون یک هزار و 200 واحد خسارت دیده از زلزله در مناطق روستایی بخش قطور خوی، بازسازی و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود بدلی، شنبه شب در جلسه بررسی روند بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی اظهارکرد: بازسازی روستاهای آسیب دیده از زلزله اسفند سال 98 در بخش قطور خوی از 72 درصد پیشرفت برخوردار است.

وی افزود: از 3 هزار و 500 واحد خسارت دیده در روستاهای این بخش تاکنون فونداسیون 3 هزار و 200 واحد با پرداخت تسهیلات به پایان رسیده است و 2 هزار و 100 واحد در مرحله پوشش سقف است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر عملیات ساخت و بازسازی یک هزار و 200 واحد مسکونی روستایی نیز پایان یافته و به بهره برداری رسیده است.

بدلی از تأسیس یک واحد تولید شن و ماسه در این منطقه به دنبال افزایش قیمت مصالح در بازار خبر داد و گفت: این واحد تاکنون 80 درصد مصالح و تیرچه مورد نیاز واحدهای مسکونی روستاهای خسارت دیده را با قیمت مناسب تأمین کرده است.

فرماندار خوی نیز با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و ضرورت تکمیل واحدهای خسارت دیده منطقه گفت: در حال حاضر 90 درصد واحدهای کاملاً تخریب شده در روستای منطقه بازسازی شده و 10 درصد دیگر تا پایان آبان ماه تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 واحد مسکونی خسارت دیده زلزله قطور خوی بازسازی شد

1200 واحد مسکونی خسارت دیده زلزله قطور خوی بازسازی شد