مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 05:052020-11-01اقتصادي

افزایش ظرفیت تامین آب با وارد مدار کردن 5 حلقه چاه در سوران


مدیرعامل آبفا سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری با تجهیز و وارد مدار کردن 5 حلقه چاه حفر شده در منطقه کناری، ظرفیت تأمین آب مجتمع روستایی و همچنین شهر سوران را افزایش می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیب و سوران، علیرضا قاسمی در سفر یک روزه به شهرستان سیب سوران جلسه ای در دیدار با فرماندار  این شهرستان، وضعیت آبرسانی و برنامه های در دست اجرا به منظور حل مشکل آب در حوزه ی شهر و روستای شهرستان را بررسی کرد.

وی  افزود: عمده مشکل تامین آب شرب این شهرستان در روستاهاست و تلاش می کنیم تا پروژه های در دست اجرا با سرعت بیش تری انجام پذیرد.

قاسمی گفت:  طرح آبرسانی به مجتمع سیب سوران با 100 روستای تحت پوشش با پیشرفت فیزیکی 55 درصدی در حال اجراست و با تکمیل این مجتمع 30 هزار نفر از جمعیت روستایی شهرستان از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

وی در ادامه گفت: تاکنون بیش از 105 کیلومتر از خطوط انتقال اصلی و فرعی اجرا شده و 90 درصد عملیات اجرایی طرح پیمان سپاری شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد:  برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت گرفته تا  در سال جاری با تکمیل و وارد مدار کردن شبکه توزیع، 20 روستای این مجتمع از نعمت آب آشامیدنی بهره مند گردند.

قاسمی به احداث ایستگاه پمپاژ موقت برای رفع کمبود آب در شهر سوران و روستای سیب که یکی از بزرگترین روستاهای منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تامین آب با وارد مدار کردن 5 حلقه چاه در سوران

افزایش ظرفیت تامین آب با وارد مدار کردن 5 حلقه چاه در سوران