موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-01بين الملل

عربستان به بهانه سرمایه گذاری به دنبال تسلط بر خاک عراق است


یک نماینده پارلمان عراق با اشاره به واگذاری پروژه هایی به عربستان سعودی برای سرمایه گذاری در این کشور، گفت: عربستان به بهانه سرمایه گذاری به دنبال تسلط بر خاک عراق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، نعیم العبودی نماینده پارلمان عراق به واگذاری برخی پروژه ها به عربستان سعودی برای سرمایه گذاری در این کشور واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در یک پست توییتری اعلام کرد: عربستان به بهانه سرمایه گذاری به دنبال تسلط بر خاک عراق است.

این نماینده پارلمان عراق افزود: پروژه ای سعودی وجود دارد تا از طریق آن به بهانه سرمایه گذاری، ریاض بر مناطق گسترده از خاک عراق در استان های انبار، نجف، مثنی و کربلا مسلط شود.

وی در ادامه گفته است: ما اهداف آنها را به خوبی می شناسیم و می دانیم که این پروژه چه خطراتی برای سرزمین عراق و ملت آن درپی دارد.

ما مخالف این پروژه هستیم و از عراقی های دلاور می خواهیم که برای ناکام گذاشتن این پروژه با هر ابزاری که می توانند وارد عمل شوند.

پیشتر نیز ائتلاف دولت قانون به ریاست نوری المالکی با انتشار بیانیه ای نسبت به ماهیت سرمایه گذاری عربستان سعودی در عراق هشدار داد و آن را راهی برای استعمار توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان به بهانه سرمایه گذاری به دنبال تسلط بر خاک عراق است

عربستان به بهانه سرمایه گذاری به دنبال تسلط بر خاک عراق است